Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Śnietnica - Wypożyczalnia
(3)
Autor
Kuchnik Marta
(1)
Mikulska Joanna (logopeda)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dysleksja
(1)
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
czytanie ze zrozumieniem
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Temat
"Dysleksja" to zestaw ćwiczeń językowych dla dzieci zagrożonych dysleksją w wieku 9-10 lat. Ćwiczenia zawarte w zestawie służą wzmacnianiu koncentracji, logicznego myślenia oraz analizowania i porównywania odczytywanych treści. Materiał zadaniowy obejmuje ćwiczenia w obrębie wyrazu, zdania i tekstu. Uczy dziecko: różnicowania liter, rozróżniania części mowy, odmiany wyrazów, budowania zdań (tworzenie logicznych konstrukcji, rozwijanie i skracanie zdań), tworzenia krótkich form wypowiedzi. Forma zadań zachęca do przyjmowania twórczej postawy i swobodnego rozwijania wyobraźni. Uczniowie osiągając sukcesy w obrębie łatwiejszych zadań, mogą sukcesywnie przechodzić do coraz trudniejszego materiału, nie odczuwając zniechęcenia ani lęku przed niepowodzeniem. Zbiór powstał w oparciu o ćwiczenia wykonywane podczas pracy terapeutycznej z dziećmi z trudnościami w nauce czytania i pisania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Śnietnica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"DZIECIĘCE OPOWIASTKI. Czytanie ze zrozumieniem oraz ćwiczenia utrwalające prawidłową wymowę głosek zębowych" Dziecięce opowiastki zostały napisane z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym, znajdujących się na ostatnim etapie terapii zaburzeń artykulacyjnych w obrębie głosek zębowych. Z doświadczenia wyniesionego z pracy z dziećmi wiem, że automatyzacja prawidłowej wymowy korygowanych głosek jest najdłuższym i najtrudniejszym etapem pracy. Prawidłowa artykulacja w sylabach, wyrazach czy nawet zdaniach często nie przekłada się na spontaniczne wypowiedzi dziecka. Mimo dużych postępów w terapii swobodna rozmowa najdłużej ukazuje utrzymujące się zaburzenia. Aby zautomatyzować prawidłowe ułożenie narządów artykulacyjnych nie wystarczy powtarzanie zdań i rymowanek. Należy stwarzać jak najwięcej sytuacji prowokujących spontaniczne budowanie wypowiedzi. Proponowane przeze mnie krótkie opowiadania opatrzone są historyjkami obrazkowymi oraz ćwiczeniami ogólnorozwojowymi, które stanowią przerwę w ćwiczeniach i są nagrodą dla dziecka za trud włożony w opowiedzenie historii i powtórzenie tekstu bajki. Oprócz utrwalania prawidłowych wzorców artykulacyjnych "Dziecięce opowiastki" sprzyjają rozwijaniu umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi, rozwijają słownictwo i wyobraźnię oraz uczą dostrzegać i rozumieć relacje przyczynowo-skutkowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Śnietnica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Śnietnica - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 076 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej